niedziela, 12 stycznia 2014

015 (Nie)znajoma z Nokturnu



 Muzyka Mandragora Scream Dark Lantern w playliście na tymże blogu.
**
- Misja powiodła się.- miałem ochotę powiedzieć, że nie da się tego nie zauważyć, ale do Voldemorta nie można się tak zwracać, a ja już wiele razy przekonałem się o tym.  Przemilczałem więc  jego słowa, pochylając nisko głowę  i patrząc na swoje czarne, idealnie wypastowane buty prosto z Włoch. Ostatnio wziąłem je jakiemuś beznadziejnemu jugolowi w garniturze i z teczuszką. Oczywiście  musiałem się z nim wcześniej nieco pobawić  nożem, bo wolałem nie używać magii. Szczególnie teraz gdy tak bardzo zależy mi na akceptacji Voldemorta- Jestem zaskoczony Twoim posłuszeństwem, sprawnością i zaangażowaniem, a uwierz mi- z jego ust wydobył się dźwięk przypominający syk węża; zawsze zastanawiam się nad tym dlaczego On tak robi i w takich chwilach jak ta dochodzę do wniosku, że jest to robione typowo dla wrażenia, tzw. Pokazówka- rzadko kiedy chwalę moje sługi- jak on mnie do cholery nazwał? A to wszystko dla tej jasnowłosej kurwy. Zacisnąłem mocno powieki próbując się uspokoić- Jednak dość tego. Mam dla Ciebie kolejne zadanie-  oczy same mi się otwarły, ale mogłem przewidzieć, że jedno zadanie wykonane ze skruchą nie wystarczy aby zdradził mi miejsce pobytu młodziutkiej Girardet-  Wiem, że znasz ludzi podobnych do Nas, chcących sprawiedliwości i pozbycia się szlam i innych zakał z Naszego Świata. Potrzebni Nam ludzie tacy jak Ty- spojrzałem mu w oczy; w te cienkie szparki patrzące na mnie podejrzliwie.
- Tak, Panie zajmę się tym.
- Ile czasu potrzebujesz?
-Miesiąc, może trochę więcej-  odpowiedziałem, a widząc jego wyraz twarzy(a raczej tego co z niej pozostało) – Jednak będzie ich wielu, takich jak, a raczej podobnych.- odwrócił się na pięcie i zniknął w ciemności, w komnacie w której jakiś miesiąc temu zlecił mi przekonanie do naszych racji Polskich olbrzymów.
- Masz miesiąc. Czas powoli się kończy, a ja muszę w końcu pozbyć się dzieciaka.
- Tak, Panie. Mogę odejść?
-  Jest jeszcze jedna sprawa. Severus chce zamienić z Tobą słowo. Dlatego poczekasz kilka dni nim wyruszysz,  przenieś się do Anglii i czekaj na niego  ukryty na Nokturnie, w gospodzie „Zapomniana”- jego głos oddalał się coraz bardziej, schyliłam więc głowę jeszcze niżej i opuściłem mroczne pomieszczanie. Voldemort  najwyraźniej lubił kryjówki posiadające swoisty złowrogi klimat, ciemną aurę tajemnicy i czyhającej grozy.
**
 Nie miałem pojęcia co robić do czasu spotkania ze Snapem. Nie wiedziałem czego stary nietoperz może ode mnie chcieć i dlaczego jest to tak ważne, że nie mogę od razu wyruszyć na powierzoną mi misję.  Polecenie oczywiście wykonałem. Przeniosłem się do Anglii i przemierzałem podejrzane uliczki; pełne ukrywających swoją tożsamość wiedźm, okaleczonych czarodziejów i atrakcyjnych prostytutek. Jedyna taka magiczna ulica w Anglii, gdzie handel zakazanymi przedmiotami kwitł coraz bardziej z każdą chwilą, w której Lord Voldemort przybliżał się do władzy.
- Hej, słodziutki- usłyszałem cichy, lekko zachrypnięty głos z prawej strony. Odwróciłem się powoli, a moje oczy natknęły się na bardzo atrakcyjną kobietę; wysoka, szczupła w talii, ale zachowująca przy tym idealne (dla mnie) kobiece kształty;  miała jasnoniebieskie oczy, ładnie zarysowane kontury twarzy, wystające kości policzkowe, długie czarne włosy; sięgające do pasa. Na nogach miała dosyć wysokie, intensywnie czerwone szpilki, których kolor idealnie zgrywał się z kolorem szminki, którą pokryte były jej wydatne usta. Biodra i uda zakryte były delikatnym materiałem; prześwitującej, koronkowej, ciemnoniebieskiej spódniczki, która była na niej ciasno opięta.  Miała na sobie czarną koszulkę, z głębokim dekoltem zawiązywaną na szyi. Spoglądała na niego spod półprzymkniętych powiek, zawijając na palec kosmyk swoich jedwabistych, czarnych jak heban włosów. Patrzyłem w jej niebieskie oczy i wiedziałem, że ją znam, ale w obecnej sytuacji nie potrafiłem jej zidentyfikować, a jest to dziwna sprawa ponieważ  kobieta naprawdę wyróżniała się urodą. Podszedłem powoli w jej stronę, obdarzyła mnie lekkim uśmiechem- Może byłbyś zainteresowany chwilą przyjemności? –  objęła mnie, bawiąc się moim zamkiem od kurtki. Zauważyłem, że jest niezwykle blada, jej usta są wyschnięte, długie paznokcie wcale nie są zadbane, czerwony lakier częściowo zmyty, a oczy zupełnie jakby nie mogły bardziej się otworzyć.  Na nogach miała liczne siniaki nieumiejętnie zakryte; najprawdopodobniej jakimiś zaklęciami. Odwzajemniłem uśmiech, objąłem ją w pasie i schyliłem nieznacznie głowę  aby moja  twarz znalazła się na wysokości jej ucha. Jedną ręką odgarnąłem jej włosy.
- Ja nie płacę za przyjemność, po prostu ją sobie biorę- wyszeptałem, wyczułem lekkie drżenie, ale po chwili zastanowienia uznałem, że musiało to być spowodowane zimnem odczuwanym przez dziwkę bo na jej rękach, dekolcie i nogach zrobiła się gęsia skórka, a jej ciało zaczęło drżeć coraz bardziej, jej dłonie nagle, jak za wypowiedzeniem magicznego zaklęcia opadły bezwładnie, a ja poczułem, że obejmuję, a raczej trzymam szmacianą kukłę.  Kobieta straciła przytomność, a ludzie, którzy zajmowali się swoimi sprawami zaczęli wpatrywać się w nas podejrzliwie. Odwróciłem jej bezwładne ciało i podniosłem ją.  Skierowałem się do gospody „Zapomniana”. Oczywiście, mogłem zostawić ją na bruku i sprawić aby jakiś napalony, obleśny facet zgwałcił ją albo zabił, ale nie zrobiłem tak. Sam nie wiem co mną kieruje, ale wiedziałem, że muszę nie zwracać na siebie zbytniej uwagi. Przyśpieszyłem kroku, ale mijani ludzie nie patrzyli nawet na mnie, najwyraźniej wszystko było im obojętne. Zauważyłem duży, mroczny, drewniany budynek i już wiedziałem, że to dokładnie do tego przybytku powinienem się udać. Przed wejściem do gospody postawiłem dziewczynę na ziemi po czym przewiesiłem ją sobie przez ramię aby móc otworzyć drzwi. Wszedłem do środka; naprzeciwko mnie stało czarne, hebanowe biurko za którym stał mały człowieczek nie przypominający wyglądem ani człowieka ani innego znanego mi stworzenia. Jedno jego oko było  jakieś cztery razy większe od drugiego, powieka nie zamykała się; nie miał brwi, rzęs, nosa, a jego usta rozciągnięte były w groteskowym uśmiechu. Podszedłem do biurka, a stworzenie spojrzało na mnie cały czas uśmiechając się. Usta sprawiły takie wrażenie bo jego policzki były rozcięte niemalże do połowy; sprawiając wrażenie jakby cały czas się uśmiechał. Rozejrzałem się po niewielkim, ciemnym pomieszczenie, w którym jedynym światłem była dopalająca się już świeca znajdująca się na biurku dziwnej istoty.
- Pokój z dwoma oddzielnymi łóżkami- powiedziałem, a stworek spojrzał na mnie i na ciało dziewczyny.
-Martwa czy żywa? –zapytał patrząc mi w oczy.
-Żywa. Zemdlała.
- Harrison James?- zdziwiłem się, że zna moje imię- Zostałem poinformowany, że zjawi się tu Pan dzisiaj- powiedział schylając głowę- Jednak nie dostałem żadnej informacji o dodatkowej osobie- burknął, przerzucając nerwowo kartki zeszytu i próbując znaleźć w nich coś czego być nie mogło- Proszę o wybaczenie P…
- Bo miałem przybyć sam.- uciąłem.
- W takim razie-  powiedział biorąc świecę na metalową podstawkę i chwytając ją w dłoń- Zaprowadzę Pana do odpowiedniego Pokoju- skierował się na drewniane, ciemne- jak całe pomieszczenie- schody i zaczęliśmy iść w górę.
 Zatrzymaliśmy się na najwyższym (3 ) piętrze i poszliśmy w głąb mrocznego korytarza, na którego ścianach znajdowały się makabryczne obrazy przedstawiające skutki czarno magicznych zaklęć albo mistyczne potwory łypiące na nas z obramowań. Na samym końcu korytarza zatrzymaliśmy się pod jedynymi drzwiami na tym piętrze. Człowieczek, którego nie podejrzewałem o znajomość magii wymruczał jakieś niezrozumiałe słowa, a drzwi otwarły się szeroko. Pstryknął palcami, a pomieszczenie rozjaśniło się światłem świec unoszących się delikatnie w powietrzu. Było przestronne; miało dwa, wyglądające na wygodne łóżka, jedno duże okno zza którego można było zobaczyć  zaniedbany, szary, brzydki ogród po którym biegało coś dosyć dużych rozmiarów, ale zanim zdążyłem się dokładnie przyjrzeć znikło mi z oczu. Na środku pokoju znajdował się  drewniany, dębowy stół z dwoma krzesłami , za nim w rogu umieszona była na niewielkiej szafce miednica z wodą. W pomieszczeniu były również  drzwi prowadzące najprawdopodobniej do toalety.
- Tam są drzwi do toalety z łazienką- powiedział gospodarz podążając za moim wzrokiem- jeśli chodzi o posiłki to wystarczy powiedzieć czego Pan sobie życzy, a na stole pojawi się dokładnie to. Jeżeli chce Pan jakiegoś ostrego narzędzia czy innej rzeczy potrzebnej Panu- spojrzał znacząco na dziewczynę, która wisiała bezwładnie na moim ramieniu- również może Pan powiedzieć, a to pojawi się; dotyczy to również ubrań bo zauważyłem, że nie ma Pan ze sobą bagażu, ale o tym także uprzedzono mnie. Na tym piętrze nie ma innych  lokatorów, dodatkowo ściany są magicznie wyciszone więc nic co będzie działo się w tym pokoju nie zostanie usłyszane przez innych lokatorów; po za tym piętro niżej nie ma żadnych pokoi. Jeżeli będzie chciał się Pan czegoś pozbyć – kolejne znaczące spojrzenie na dziewczynę- to niechcianą… rzecz wystarczy wyrzucić przez okno. Gwarantuję, brak żadnych śladów- byłem zaskoczony miejscem w którym się znalazłem. Była to chyba najmroczniejsza gospoda w jakiej do tej pory byłem, dodatkowo znajdowała się w tej – podobno- jakże cywilizowanej Anglii. Nie wierzyłem jak ten przybytek mógł nie zostać zamknięty w końcu aż zionęło tu czarną magią i wszechobecnym złem. Zanim zdążyłem zapytać się o cokolwiek dziwny człowieczek z rozciętymi ustami zniknął , a drzwi zamknęły się za nim cichutko. Położyłem dziewczynę na łóżku, wiedziałem, że ma dużą gorączkę, ale nie byłem pewny jak ją zwalczyć. Głośny trzask sprawił, że wyciągnąłem różdżkę z tylnej kieszeni spodni.
- Przepraszam Pana, ale podobno jest tu chora. Zajmę się nią- zobaczyłem brzydkiego, starego skrzata  z piskliwym głosem, był owinięty brudną przepaską. Uznałem, że to kobieta. Kiwnąłem tylko głową i wszedłem do łazienki. Zrzuciłem z siebie brudne ubranie, odkręciłem ciepłą wodę i poczułem jak woda zmywa ze mnie trud dni, napięcie i obawy. Dokładnie się umyłem, ogoliłem, umyłem zęby. Moje samopoczucie poprawiło się od razu. Teraz nie byłem już podejrzliwy, podobało mi się tu, ale nie wiedziałem dlaczego nigdy wcześniej nie słyszałem o tym miejscu. Na niewielkim stoliczku w łazience znajdującym się obok toalety czekało na mnie czyste ubranie;  czarna szata czarodzieja z czerwonymi wykończeniami  i bielizna; ubrałem się i opuściłem łazienkę. Skrzat zniknął, a dziewczyna leżała przykryta puchową; brązową kołdrą z lekko otwartymi oczyma.
- Te małe obrzydlistwa są jedyne w swoim rodzaju. Znają sztuczki, które umarłego przywróciłyby do życia w kilka chwil- powiedziała cicho po czym oczy zamknęły się jej i zapadła  w głęboki, spokojny sen.
***
  Mi osobiście rozdział się podoba J Nawet bardzo. Mam nadzieję, że opisy stroju itd. Są lepsze niż wcześniej bo to o to mi głównie chodzi w pisaniu tego opowiadania.  Dobrze zapamiętajcie tą dziewczynę.  Jeszcze dzisiaj do bohaterów dojdzie kilku nowych. Muzykę najprawdopodobniej też jakąś jeszcze dodam. Jeśli chodzi o Wasze opowiadania to obecnie nie będę ich czytać. Teraz sesja idzie; jutro już zaliczenie; siedzę w książkach generalnie, ale spokojnie… ja wolę jak mi się nazbiera i potem będę to czytać  więc spokojnie. Odwiedzę Was, ale w swoim czasie. Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Jak to się stało, że ja dopiero teraz zauważyłam, że dodałaś nowy rozdział? Daaaamn, nawet nie wiesz jak będe teraz przeżywać, że nie mam czasu na przeczytanie. Ale obiecuję przeczytać i skomentować dziś wieczorem, a najpóźniej jutro, bo wszystko zalezy o której godzinie pójdzie do domu koleżanka, która ma dziś wpaść. Ale najpóźniej jutro jestem z taaaaaaaaakim długim komentarzem :D A póki co serdecznie zapraszam na http://sigyn-ostergaard.blogspot.com na rozdział 15 :)
    Pozdrawiam!
    Freyja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :P miłego spotkania z koleżanką :P noo ja mam u Ciebie pewnie sporo do przeczytania, ale jak będę miała czas to od początku sobie całość przeczytam :P jak na razie zakuwam do sesji :PPozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Wiadomo, są rzeczy ważne i ważniejsze, wiadomo, z resztą ja nie poganiam :) A ja na śmierć zapomniałam do Ciebie zajrzeć ;_; mój Boże, tak mi wstyd. Ale już nadrobiłam :)
    No więc, ja chyba nie powinnam się tak cieszyć, jak widzę rozdział z perspektywy Jamesa (w końcu, umówmy się, najnormalniejszy to on nie jest)... Ale jednak morda sama zaczęła mi się uśmiechać do komputera :D Bardzo fajnie wyszło Ci pisanie o Jamesie w pierwszej osobie. Ja tam zawsze wolałam pisanie w pierwszej osobie, to pozwala lepiej zrozumieć postać. A wejść do umysłu takiego Jamesa... Brrr, aż mną wstrząsa. A coś czuję, że zapewnisz nam więcej ciekawych wrażeń :D
    Cóż, ciekawi mnie ta czarnowłosa panienka, nie powiem. Zastanawiam się, czy - skoro James twierdził, że ją skądś kojarzy - to jakaś osoba która już wystąpiła/była wspomniana w opowiadaniu? No ale nic, pozyjemy, zobaczymy :)
    Podoba mi się bardzo podejście Jamesa do Voldiego - znaczy, trzeba mieć jaja, żeby w taki sposób o Voldemorcie myśleć, nie ma co. Ale widzę, że James to przebiegła bestia i on już dobrze wie co zrobić, co by jak najlepiej skończyć. A że nie mogę się doczekać spotkania Viv i Jamesa, to chyba oczywista oczywistość, prawda...? :3
    Co jeszcze? Cała ta knajpa/zajazd/karczma/gospoda/czy jak to tam zwał. To jest super pomysł. Znaczy, wszystko autorskie, i wszystko takie prawdopodobne - to się bardzo chwali. Idealne miejsce dla Jamesa, z resztą. Jaka miła i pomocna obsługa, myślałby kto... :D
    Było sporo błędów, ale wiadomo - jak masz sesję, to ja się nie dziwię, że nie masz czasu na poprawianie. Z resztą, nie przeszkadzały jakoś bardzo, więc jak dla mnie to jest wsjo haraszo :D
    Rozdział bardzo fajny, z resztą co ja tam będę gadać, wiesz, że uwielbiam Twojego Jamesa :D
    Powodzenia na sesji, jak najlepszych wyników, a potem dużo wolnego czasu :)
    Pozdrawiam :D
    Freyja

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam cię do Liebster Award:
    http://how-to-say-i-am-sorry.blogspot.com/
    hopelessdream

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Trochę mi głupio, bo jeśli mnie jeszcze pamiętasz, to hm... Miałam Cię informować o nowych rozdziałach :) Tak, wiem, zawaliłam po całej linii. W każdym razie, jeśli nadal masz ochotę i jeśli będziesz mieć czas, to pojawił się (chyba w końcu) nowy rozdział, http://deidre-williams.blogspot.com/2014/01/rozdzia-14.html
    Przepraszam jeszcze raz, i nie wiem czy to już pisałam, w każdym razie śliczny nagłówek na szablonie, Amanda przepięknie wygląda :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie zapraszam na http://sigyn-ostergaard.blogspot.com na rozdział 16 :)
    Pozdrawiam!
    Freyja

    OdpowiedzUsuń
  6. Uhhhhhhhhhhhhhh świetny rozdział, chcę już następny dodawaj szybciutko bo się nie doczekam :p superowsko piszesz ♥♥♥ no i kocham twój szablon, jest przepiękny

    A tu zaproszenie do mnie, byłabym zaszczycona gdybyś zajrzała

    Dwie siostry, Aqua i Senshi przeprowadzają się, po starcie rodziców do Great Falls w stanie Montana. Szkoła, przyjaciele, dom, dorastanie... Jednak po pewnym czasie zaczynają mieć problemy z ich nadzwyczajną naturą, o której wcześniej nie miały pojęcia, która może je zniszczyć lub zaoferować coś niesamowitego...Czeka je nowa, inna niż dotychczasowa szkoła, przeznaczona dla takich jak one, ale i tam zaczyna być niebezpiecznie

    Zapraszam http://aquasenshi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń